netfotoğraf ailesinden remi5861’den atasözü

remi5861
Adı Soyadı : Remi5861 Remi5861

bu yol nereye gider?
yol biyere gitmez gidersen sen gidersin.

ünlü filozoflardan remi5861
çok hoşuma gitti.
beğenmeyenler yorum yazabilirler..

4 Responses to netfotoğraf ailesinden remi5861’den atasözü

  1. remi5861 dedi ki:

    heheehhhh. çok yaşayın emi sevgili babaannemiz..
    vallahi taa uzaklardan bu soğuk kış aylarında sıcaklığınla tebessüm ettiriyorsunya bizleri helal olsun size..
    ben ve tüm netfotoğraftaki gönül dostları olarak sizi çok seviyoruz. her ne kadar uzakta olsakta sizleri göremesekte içinizin güzelliğini herkes görüyor. tarife gerek yok yani..
    etrafa neşe saçıyorsunuz herzaman..
    blog sitenizin olduğunu bugün öğrenmiş olduğum için alelacele bakabildim. çok samimi buldum yazıları ve fotoğraflarınızı..

    yeni yıla girerkenki şu zamanlarda ben herkesten erken davranıp yeni yılınızı ilk ben kutlayayım.
    2010 yılı sağlık ve neşe getirmesi dileğiyle..

    iyiki varsınız sunaturk babaannemiz..

  2. remi5861 dedi ki:

    bende sizin için bişeyler karaladım kişisel yazı alanıma..
    buyrun link: http://remi5861.blogspot.com/2009/12/super-babaannemiz-suna-turk.html

  3. sunaturk dedi ki:

    benim sevgili netfotoğraf torunlarımdan remi5861
    ne güzel şeyler yazmışsın.
    bloğuma neşe katmişsın.
    hele de bloğunda yazdıkların .
    (ben neymişim be abi babaanneye yakışmadı bu kelimeler,ya sokaktaki yaramaz çocuklar dedi babaanne böyle konuşmaz.)
    çok güzel .çok teşekkür ediyorum.
    babaanneden sevgiler.

  4. sunaturk dedi ki:

    link: http://remi5861.blogspot.com/2009/12/super-babaannemiz-suna-turk.html
    ben verdiğin link’e girdim kopyaladım.çok mutluyummmmmmmmmmmmmmm.

    babaanne suna turk. kendisine süper babannemiz dediğime bakmayın, o benim yakıştırmamdır. yoksa webde tanıyan herkes ona, özellikle netfotograf sitesinde “babaanne” der. Herkesin sevdiği ve saydığı bir insandır kendisi. Bende çok sever ve sayarım.
    zaten sevmesem onun için bu yazıyı yazmazdım değil mi? 🙂
    efendim sevgili suna türk babaannemiz netfotografta çok sevilen birisidir. bende genelde netfotografta bulunduğum için babaannemle tanışmamda orada oldu. Hemen kanım kaynadı kendisine ve çok sevdim.
    hernekadar uzakta olsabile insanoğlunun hisleri çok kuvvetlidir. iyiyi kötüyü hisseder. bende o misal, babaannemin kşiliğini yazılarını yaptıklarını hayat dolu sözlerini çok sevdim.
    bence o değerli bir insandır. kendisinin yaşına rağmen içindeki bitmez tükenmez enerjisi beni çok etkiledi. o yüzden bende ona süper babanne diye hitap ediyorum. özellikle fotoğrafa ve insanlara olan sevgisi gözardı edilemez. eğer tanışırsanız sizinde onu seveceğinizden hiç şüphem yok. çünkü kendisi çok cana yakın ve sevecen birisidir.
    büyüksün suna türk babaanne.. 🙂

    fotoğraf galerisi:
    http://galeri.netfotograf.com/portfolyo.asp?nf=88816

    kişisel yazıları:
    https://sunaturk.wordpress.com/
    http://sunaturk.blogcu.com/

    yazar: remi5861 | 12/25/2009 04:36:00 PM |
    4 yorum:
    panctom dedi ki…
    Bu babaanne gercekten süper 🙂
    Hatta süper ötesi 🙂

    Çalışkan, üretken, hayata bağlı..
    Allah sağlıklar versin ona her daim 🙂

    seviyoruz onu 🙂
    Salı, 29 Aralık, 2009
    HayatCan dedi ki…
    süper babaannenin ellerinden öperim..

    bide yanaklarını sıksam ayıp olur mu acaba :))

    süper babaenneye sevgiyle…
    Salı, 29 Aralık, 2009
    remi5861 dedi ki…
    🙂 vallahi ben sizden önce davrandım. babaannemiz bana özelden sorunca yazını bloğuma koyucam izin varmı diye, ben o an anlamıştım bişeylerin bana bana geldiğini. elimi çabuk tutup babaannemiz hakkında yazayım derken çoktaan benim (aslında sö benim değil) söz yayınlanmış bile onun boğunda..
    bende severim kendisini. netfotografta tanıştık ama iyikide tanımışız. benim süper babaannem benim idolümdür. kimse dokunmasın bakayım :-))
    fotoğrafı bile benim gibi teknolojik :-))helal sana babaanne 🙂
    Salı, 29 Aralık, 2009

Bir Cevap Yazın

