2 Responses to

  1. panctom dedi ki:

    babaanne ben geldimmm.. sürpriiizzzz :)))

    photoshop çalışmalarına baktım ve iyiye doğru gidiş gördüm.
    çok sevindim buna 🙂
    daha özenli çalışmalar üretmeye başlamışsın.

    sadece, fotoğraflara attığın imzaya dikkat..
    biraz fazla büyük..
    daha küçük, çok dikkat çekmeyen isimler yazarsan, daha estetik olacaktır.
    bir de harfler kalın değil, ince çizgili daha hoş olabilir 🙂
    farklı harf stillerini incelemeni öneririm.

    sevgilerimle 🙂

  2. sunaturk dedi ki:

    ne güzel sürprizzzz.
    nasıl sevindim.
    hımmm.şimdi daha çok çalışacağım.
    sağoll.
    tamam imzamı düzelteceğim.
    babaanneden kucak dolusu sevgiler.

Bir Cevap Yazın

