bozyazı balkonumdan 21 nisan 2010

2 Responses to bozyazı balkonumdan 21 nisan 2010

  1. remi5861 dedi ki:

    oohh mis ya bunlar babaanne 🙂 baharın geldiğini müjdeliyor yeşillikler çiçekler..birde demli çay ve simit birde peynirr.. oohh ellemeyin keyfimi :-))
    annem değilde annemin kardeşi (benim teyzem olur kendisi) o çok sever çiçekleri.. bigün ilkokuldayken okula götür diye çiçek vermişti. o çiçekte çok güzel büyümüştü sınıfta adıda “parlak mustafa” idi. öğretmenimin birisine hediye olarak vermiştim ama kime verdiğimi şuan hatırlamıyorum. çiçekleri teyzem çok severdi. hala da sever. adeta hastası çiçeklerin. sizin çiçeklerden de gördüm buralarda.:-) teyzem görmesin bu kareleri. bana rakp mi var şu dünyada der sonra..:-)hihihhh

    • sunaturk dedi ki:

      sevgili remi.bi köşede haşır neşir olduğum bloğuma gelip bakmana ,birda kıymetli zamanını ayırmana nasıl seviniyorum.
      ya çok komik.2 sene evvel sahilde mustafa beyin hanımı bana bi çiçek verdi.
      parlak mustafa çok güzel çiçek dedi.fakat ben şaka yapıyor zannettim.eşinin adı mustafa diye.
      bak şimdi kaç sene sonra böyle bu çiçeğin adının gerçek olduğuna inandım ha ha.
      birde ç
      teyzeni tanımak isterdim.tanımasamda selam söyle ya nolur..
      babaanneden sevgiler.

Bir Cevap Yazın

