remi5861

ben bahçemden güllerimi,sardunyalarımı,süsleye püsleye  bloğuma eklerken ,

arada bir de remi5861’in  bloğuna mutlaka bakıyorum

ama okuduklarımın da çok az bir kısmını anlıyorum.çok biçok kısmını da anlamıyorum.bu gün yeni bir yazı dizisine başlamış.yine çok faydalı olacağını anladım valla.

özet aylık dergi incelemeleri yazı dizisi başlıyor

national geographic–atlas —pcnet–chip —-karışık(moda v.s)   hımm şimdi ben bu dergilerden hangilerine bakıyorum düşündüm de. benim aldığım dergiler. burda-gözde-nako örğü-dantel -örğü-moda dergileri-arada bi national geographic–arada bi atlas  —-  remican  mutlaka .örgü.dantel ,alsan onlarıda sıraya dizersin. haa işte o zaman ben  çok keyiflenirim. çünki modeller kapalı satılıyor.eskiden kitapçılarda tek tek sayfaları karıştırır beğenirsek alırdık.şimdi bakmadan alıyorum senin gibi biri bilgiler verse çok iyi olur valla.

amacının yardım etmek olduğunu artık iyice biliyorum. ne diyeyim kolay  gelsin.  uykum geldi.

 babaanneden sevgiler.

One Response to remi5861

  1. remi5861 dedi ki:

    sevgili babaanneciğim, bu yazını görmem sürpriz oldu. bloğuma bakım yapacakken sizin fotoğraflarınızı tekrardan almam icap etmişti ve bende bu vesileyle bloğunuza girmiştim tesadüf eseri bunu gördüm.:-) hemencecik okudum tabi:-)
    evet doğru söylüyorsunuz, eskiden almadan bişeyler göremezdik. şimdilerde internet var. neden olmasın? diye başladı herşey.. bakalım gittiği yere kadar götüreceğim. şöyle geriye doğru baktığımda, taa askerden beridir hatta ondan öncesinden beri ben dergi alıyormuşum ahberim yok. artık okadar sıradan bir hal almış bu olay. hani diyorlarya, basını medya ve dergicilik bitiyor. hadi canım kim diyorsa afedersiniz g.tünden uyduruyor..:-) vallahi adamlar takır takır satıyorlar. hemde öyle böyle yazılarla gelmiyorlar artık.. çok süper yazılar ve ekler veriliyor. ben dergi alırken 7 tlye, birde yanında ajanda çıkmıştı. daha sonrakilerde de hep ekler veriliyor.. ayda bir dergi almayanı tuhaflarım ben. gerçekten çok iyi şeyler çıkarıyorlar dergiciler.
    ben elimden geldiği kadar bişeyler yapıyorum, özetler veriyorum ama sizin isteiğiniz türden dergileri okuyamam bile. dantel vari şeyleri ben almıyorum. ama anneme bu konuyu danışayım. o, sen al oğlum ben okurum derse alırım ama onun haricinde almam. ama bu ay şuan yanmda duran ev bahçe dergisi var. onu yazacağım bugün yarın. sanırım oda hoşunuza gidebilir. nedersiniz? 🙂

Bir Cevap Yazın

