canlarım benim

canlarım

50 sene evveline

aslında fotoğraf eskitildi.50 sene çok değil. daha dün gibi.

 ben bu fotoğraftan sonra 50 yaş almışım.

 75 yaş yolun yarısı .demiş evrin.

bence yolun başlangıcı.

bugün kendime 2 elbise biçtim dikmeye başladım.

birde bahçeye börülce dikicem.

ayşegüller gelinceye kadar büyürler. 

scannerim bozuldu.işte o ihtiyarladı.

birtane HP eskittim .

şimdi  BearPaw bu da eskidi.

doğan bana yenisini alır.

komşum kahvaltıdan sonra gelir bakarım dedi

 bilgisayarımdan E dosyası kayboldu.yılmaza telefonla sordum.

dediklerini yaptım. bilgisayarı prizden çıkardım .içini açtım.işlem tamam.

prize taktım. OLEYY—–E——GERİ geldi .yani biraz gevşemiş sıkıştırdım yaaaaaaa.

virüs  götürdü diye korkmuştum.

 aslında ben tarayıcımı da yaparım valla

.komşumun gelmeye vakti olmazsa ben onada bakarım.

ay ne zevk.

ooo yapacak çok işim var.

daha markete gideceğim. bye bye.

3 Responses to canlarım benim

  1. ayşegül dedi ki:

    Oo demek elbise ve börülce diktin:))
    ne güzel ellerine sağlık canım annemm…
    sevgilerimle…

  2. yılmaz dedi ki:

    canım annem maşallah sana nazar değmesin,bazen of buram ağrıyor halim yok falan diyorum ,sonra sendeki enerji aklıma geliyor ve hemen canlanıyorum.
    herşey gönlünce olsun
    yılmaz

  3. Ümit dedi ki:

    Ya ne tatlı bir kadınsın sen Suna ablam…. Yılmaz haklı senin enerjin gerçekten hepimizi motive ediyor. Hep böyle kal, seni seviyorum…..

Bir Cevap Yazın

