desi

bugün yine herzamanki gibi remi5861 ‘in bloğuna baktım .desi’yi gördüm.

editör desi.nasıl güzel çalışmalar. birde şu yazı bana tercümanlık yapıyordu

kopyaladım.

Günümüz teknolojisine ayak uydurmak, takip etmek gün geçtikçe zorlaşıyor.
İnternet üzerinde gerekli gereksiz bir dolu site, blog vs. olması sebebiyle, insanların kafasını karıştırıyor.
derken: yasemin agun tüyloğlu

23 mayıs günü ben nasıl görmedim.

Suda Yaşayan Bitki: Nilüfer Çiçeği

cinaslı blogdaki ilk yazım hayırlı olsun efemm 🙂
bu güzel çiçek babaannemize gelsin 🙂

yasemin agun tüyloğlu ben çok üzüldüm yeni gördüğüm için

 ve bu nilüferi kopyalayacağım.

şimdilik.babaanneden  sevgiler.

2 Responses to desi

  1. Abdullah ANDİÇ dedi ki:

    Babaannecim ne zahmetliymiş bu nilüfer çiçeği….
    çok güzel olmuş…

Bir Cevap Yazın

