11-TEMMUZ-2010 BAHÇEMDEN-bozyazı

bu sabah

güller

bu sabah balkondan kuşbakışı

pembiş

bi güzellerki.fakat ömürleri çok kısa.

ne güzelsiniz

bahçe

bahçe hali

bahçam işte bu halde nasıl su çekiyor anlamıyorum

hemen kupkuru oluyor.

yeni

ipek çiçeği

daha bebek yeni büyümaya başladı.

gül

gül biraz

haydi gül birazz.

sevgiler

komşudan

benim bahçemde yok .

komşuda olması yeter …

begonvil

Begonvil

bugün begonvil budandı.bikaç dal vazoya aldım.

yeniden büyümasini bekleyeceğim.

sevgilerrrrrrrrrrrrrr

2 Responses to 11-TEMMUZ-2010 BAHÇEMDEN-bozyazı

  1. remi5861 dedi ki:

    hepsi harika görünüyor babaanne 🙂 özellikle begonvilin rengine bayıldım. çok canlı çok diri bir renk 🙂 sağlıcakla..

    • sunaturk dedi ki:

      sağolasın remican.2007 de ki bloğumdan birkaç kopya yaptım fakat fotoğrafların yarıları çıkmamış.tüh bana beceremedim.

Bir Cevap Yazın

