Remicandan kopyaladım.canım da bi simit istediki ama çıtır olacak.

geçen gün şurada simitçi çocuklardan bahsetmiştim.bugün yine simit alacaktım. simitçi çocuğu çağırdım. bu sefer bir farklılık vardı ama. eleman simitlerin üzerini bezle örtmüş. simiti aldığımda simit sıcacıktı. yani gevrek 🙂 içimden aferim len diyesim geldi.
daha önceleri simitlerin üzeri açık olurdu. şimdi bu fikri nerden bulmuşlarsa bulmuşlar çok şahane olmuş. sabah sabah ayağınıza sıcacık gevrek geliyor 🙂 ne hoş bir lüx değil mi? 🙂
ben buna lüx diyorum çünkü çoğu yerde böyle simitçilerin olmadığını biliyorum. her ne sebeple türemişse türemiş buralarda simitçiler çoğalıvermiş. valla iyide olmuş hani.
aferim simitçiye. baksanıza kafayı çalıştırmış bile.

işte yaratıcılık ve soruna çözüm bulma budur efendim..

hemde ne çözüm; çıtırr çıtırrr 🙂

yazan: remi5861 | 7/12/2010 08:09:00 AM |

1 yorum:

suna türk dedi ki…

ya şimdi ağlayacağım.işte bozyazıda ,hatta anamurda çıtırdan vazgeçtim simit yok. ben her sene istanbuldan gelirken.Alanyadan 10 tane simit alıyorum.bir kısmını tek tek sarıp sarmalayıp deepfirize koyuyorum
birkaç gün bayram yapıyorum
valla kıymetini bil simitçinin.ve simitlerinin.
afiyet olsunnn

One Response to Remicandan kopyaladım.canım da bi simit istediki ama çıtır olacak.

  1. remi5861 dedi ki:

    afiyet olsun efemmm :-))

Bir Cevap Yazın

