bugüm tripot ve ayarla çektim.

güllerim

ful

rüzgardan açan fullar döküimüş.

güllerim

ful

güllerim

güllerim

 

biraz

Craqeture
güllerim

birazda  photoshop   (Craqeture) 

3 Responses to bugüm tripot ve ayarla çektim.

  1. Ümit dedi ki:

    Canım Suna ablacım, yine ne güzel resimler çekmişsin öyle…sen bu işi bayağı ilerlettin, harikasın devam…

  2. remi5861 dedi ki:

    sabit duran nesnelerin fotoğraflanmasında “tripod ile çekmek” çok iyi sonuçlar verir.
    yalnız bu demek değildir ki tripod herşeydir. hayır. tripod sadece bir aşamadır. sarsıntıyı en aza indirir.
    kadrajınız iyi olmalı, netleme seçimi, objenin ışık alması gibi bazı ayarlara daha ihtiyaç vardır.
    bu da genelde manuel odaklama ve manuel ayarlarla yapılır. tabi kompozisyonun ayarlanması işi fotoğrafçıya aittir. ayarlar ve tripod sonra gelir 🙂

    elinize sağlık babaanne 🙂

    • sunaturk dedi ki:

      harikasın remican.
      bütün işlerinin arasında
      ki vaktinin olmadığını biliyorum..
      bana fotoğraf çekmeyi öğretiyorsun.
      e öğretiyorsun işte o kadar…..
      can remi boşyere demedim.sana.
      sağol . remican teşekkür ediyorum sana .
      sağlıklı kısmetli günler dilerim sana.
      babaanneden sevgiler.

Bir Cevap Yazın

