bugün ilkbahardan bir gün.17 kasım*2010

güller

begonvilde

bu sabah, bahar desem yok yok yaz geldi

esmagul

Aaaaaaaaaa nasıl çektin kelebek ve çiçek…
Tebriklerimle…

optimist35

Babaannecimmm nefisss… İçim sıcacık oldu hem kelebek hem çiçek bir arada olunca keyfi bambaşkaa oluyorr…

Emeğine sağlık…

Kocaman sevgiler..

burake Nefis bir fotoğraf olmuş babaannecim…Işığın tersden gelmesi de çok iyi olmuş…İyi bayramlar…

milagro  Babaannem o kadar güzel ki bu ara kelebeklerle karşılaşıp bir türlü onları net çekemeyen biri olarak sizi tebrik ediyorum.
harikasınız.Ellerinize gönlünüze ayaklarınıza sağlık.

SEVGİLER…

Isrerh: Babaannem çok güzel, yemin ederim çok güzel, ne güzel
parlıyor, ellerine sağlık, sen çok yaşa, hep bizimle ol…

panctom

panctom

Objektif
(Amatör)

İzmir

 

bayram tadında
pamuk babaanne’den bu defa sadece çiçek değil, bonusuyla birlikte
artık senin de bir kelebeğin oldu sanırım babaanne..

ben de kaç yıldır uğraşıyordum, ilk kelebeğimi bu yıl çekebildim
güzel renkleriyle, yine gönlün gibi, çok hoş bir fotoğraf..

ellerinden öpreim babaannem, sevgilerimle

bozyazıda bahar begonvile kelebekler geldiler.ah güzel çekemediğim için üzgünüm.durmuyorlar uçuyorlar.ne güzelsin sen kelebek

 

çok bekledim benden bu kadar daha iyi çekemiyorum.

beyaz kelebek

sen yerinde duramıyorsun. hava çok güzel.

bende sahile gideyim .

sarıgülüm

ah sarı gül sen arka bahçede begonvillerin altında gizlenmişsin.

ben seni göremedim.

güzel gül

seni takip edeceğim .saklanmayacaksın.

pek te güzelmişsin.seni seviyorum sarı gül….

2 Responses to bugün ilkbahardan bir gün.17 kasım*2010

  1. Ümit dedi ki:

    Çok güzel fotoğraf çekmişsin Suna ablacım, insanın içi açılıyor…kocaman öpüyorum seni, kendine iyi bak.

  2. remi5861 dedi ki:

    kelebekte çiçekler de çok güzeller yaw 🙂 başarılar 🙂

Bir Cevap Yazın

