biraz hava değişikliği.

günlerdir bahçemden sahilden fotoğraflar ekledim.

e yeter dedim kendikendime..

netfotoğrafta  nettorunlarımla sohbet ettiğim bir topic var.

en bol simileyli ve en bol köpüklü yazışma topiği

remi5861 akıl küpü.

bu fotoğraf çok hoşuma gitti.

nasıl yaptığını sorunca aldığım çevap budur.

babaanne ben yaratmıyorum. araklayıp geliştiriyorum

internette bir yazı okumuştum. orada şöyle diyordu:

AR-GE’ci(araştırma ve geliştirme) değiliz
AR-GE’ciyiz (Arakla getir ben geliştiririm)

o hesap işte bizimkiside

görsel şuradan araklanıp geliştirilmiştir>>

artık kamu malı olduğuna göre isterseniz bloğunuzda neyim kullanabilirsiniz

artık bende  AR-GE’ci olmak istiyorum. başladım bile….

ben IT Müdürü yani iyi bişe

Bilgi işlem anlamına geliyor

oley.şimdilik bukadar

babaanneden sevgiler.

6 Responses to biraz hava değişikliği.

  1. remi5861 dedi ki:

    hahaha 🙂 vallahi süper olmuş yaw. burda görünce sanki başkaası yapmış gibi farklı geldi gözüme. süper hocam süperrr 🙂

    netfotodaki entelcafeye eskiden çok kişi girerdi ve yazardı. son zamanlarda artık eskisi gibi girilip bişeyler yazılmıyor. bende bu çalışmayı katılım yapmayanlara armağan ediyorum babaannee:-)

    iyi bayramlar hocam 🙂 😉

    • sunaturk dedi ki:

      remi5861 seni çok seviyorum yaaaaaaa.
      yani hiç boş vaktinin olmadığını biliyorum.bi ara geliyorsun bi bakıyorsun.fikirlerini yazıyorsun.
      çok teşekkür ediyorum.
      inşallah senin de net torunların senin bana yaptığını sana yaparlar.hahaahhaaaaaaaa

  2. ayşegül dedi ki:

    Çok güzel herkesin eline sağlık…sevgilerimle…

  3. yılmaz dedi ki:

    son elli yıldır mecburen arge böyle çalışıyor arakla getir dünyada birçok teknik cihaz
    makine olmadığı tarihlerde gerçekten arge ”araştırma geliştirme”idi,bence arakla getir lafını genel olarak ar-ge ile uğraşanlara yakıştırmak en çok bizim bilim adamlarımıza hakaret olur

  4. yılmaz dedi ki:

    tarihe baktığımız zaman en büyük arge çalışmalarının ilk adımlarını bizden birilerinin attığını görüyoruz uçağın ilk adımlarını atan hazerfan çelebi,tıbbın babası ibni sina gibi ondan dolayı argecilere laf atarken bin düşünüp bir yazmak lazım,eminimki dünyadaki en büyük buluşları yine bizimkiler yapacaktır

  5. yılmaz dedi ki:

    fotoğrafa gelince bu herkes tarafından bilinen türkiyenin gerçeği bir kişi çalışır on kişi seyreder havadan maaş alır elbette bu yanlıştır ve tartışması ayrı yapılmalıdır.
    saygılarımla
    yılmaz kemancı
    not:bir seferde bu kadar yazı gitmiyormuş ondan dolayı üç kerede gönderdim

Bir Cevap Yazın

