bugün marmaris.

hisarönü

 

bugün marmaris hisarönü muhteşem bir güzellik.

nasıl güzel bir deniz.

hemen paçaları sıvadım.hiç olmazsa sıcaklığına bakayım dedim.

2 adım attım.kum kaydı ve ben bi güzel oturdum.

kalktım ayşegül kahkahalarla gülüyor

güleceğine çeksene fotoğrafım dedim.

bilmem çektimi.

fakat ben  hemen bir ceket giydim.

arabada güzel örtüler vardı

.sarındım sarmalandım.kıpırdamamak üzere oturtuldum.

artık bazı manzaraları

oturduğum yerden çektim.

selimiye ve birçok yerleri gezdik.

selimiyede bir fotoğrafcı arkadaş varmiş.

onu aramak istedik.

selimiye de pazar varmış. bi de baktım ayşegül bana bir eşofman almış geliyo.

e sevindim .şakadan ayşegüle bu rengi peğenmedim dedim

tabii  şaka olduğunu anladı güldü.

arkadaşımızı da bulduk dolaştık.

bugünümüz çok güzel geçti.

şimdi de ayşegülümün fotoları.

canım kızım

tek derdim fotoğraf makinemi kurtarmaktı.

vallahi deniz sıcacıktı.

ahhh nasılsa pantolon ıslandı girsene biraz denize.

ah çok pişman oldum…. muhteşem bir yer bayıldım buraya.

gülmekten bu kadar çekmiş.

canım kızım benim.

anca bukadar bir hatıra kaldı bana.

bu güzel günden

veeeeee

sevgiler.

canım damadım

70 km.gittik.

70 km. geldik.

çok güzel bir gündü.

teşekkürler….

3 Responses to bugün marmaris.

  1. Ümit dedi ki:

    Canım benim, nasıl düşmüşsün öyle… geçmiş olsun. Resimlere bakarken çok güldüm, ama Ayşegül’de iyi yakalamış pozları, onuda ayrıca kutluyorum. Aralık ayında kısmi de!! olsa denize girmişsin. Kendime dikkat et, kocaman öpüyorum Suna ablammm

  2. sunaturk dedi ki:

    canım Ümitttttt.sağolasın.
    valla deniz sıcacıktı.
    sonradan keşke nasılsa ıslandım biraz gireydim dedim amaaa.
    sonradan çok üşürdüm.
    eve 70-80 km vardı. canım yaaaaaa çok güldükkkkk çok…
    sevgiler..

  3. remi5861 dedi ki:

    emmi gez tabi oh ne güzel :-)süper 😉

Bir Cevap Yazın

