birtaneciğim

mandalinalar

birtaneciğim.ÜMİT  canımsın

ne güzel bir mandalina ağacı

ba ba baaaaaaa noel babası da varmış

bir mandalina ağacı

Ümitciğim  ne kadar güzeller yaaaaaaaaaa.ee ne zaman yiyeceğiz.

ne güzeller.

bayıldım  Ümitciğim.

bana bu fotoğrafları yolladığın için teşekkürler.

sizlere de kıyıp ta yiyebilirseniz , AFİYET OLSUN

AMA  ÇOK  ÇABUK  BOZULUYOR  MANDALİNALAR.

HEMEN YİYİN VALLA.

AFİYET OLSUN.

SEVGİLERRRRRRRRRRR.

2 Responses to birtaneciğim

  1. Ümit dedi ki:

    Sen zerafetinden yazmamışsın, ama ben senin portakal bahçesindeki fotografını Çok kıskandığım için, hemen kendime bir mandalina ağacı aldım :))) Evde herkes çok sevdi. Daha kıyamıyoruz yemeğe, sadece seyrediyoruz.
    Ben teşekkür ederim Suna ablacım sitene koyduğun için, çok güzel olmuş. Herkes görsün mandalina ağacımı.
    Sevgilerimle…

  2. remi5861 dedi ki:

    kış mevsiminin en güzelleri onlar.. muhteşem c vitamini depoları.. süperrr 🙂 🙂 🙂

Bir Cevap Yazın

