YİNE YİNE YİNE: Remi5861

bugün reminin bloğunda dolaşırken  bu yazıyı gördüm.

tarihine de bakmadım. çünki hemen kopyaladım….

biraz gurulandım biraz şımardım…

Sayfalar

yazı özetini göster-gizle +/-

netfotograf.com sitesinden tanıştığım ve babaannemiz dediğimiz “suna turk” hakkında kısa bir tanıtım yazısı.

suna türk - babaanne
babaanne suna turk. kendisine süper babannemiz dediğime bakmayın, o benim yakıştırmamdır. yoksa webde tanıyan herkes ona, özellikle netfotograf sitesinde “babaanne” der. Herkesin sevdiği ve saydığı bir insandır kendisi. Bende çok sever ve sayarım.
zaten sevmesem onun için bu yazıyı yazmazdım değil mi? 🙂
efendim sevgili suna türk babaannemiz netfotografta çok sevilen birisidir. bende genelde netfotografta bulunduğum için babaannemle tanışmamda orada oldu. Hemen kanım kaynadı kendisine ve çok sevdim.
hernekadar uzakta olsabile insanoğlunun hisleri çok kuvvetlidir. iyiyi kötüyü hisseder. bende o misal, babaannemin kşiliğini yazılarını yaptıklarını hayat dolu sözlerini çok sevdim.
bence o değerli bir insandır. kendisinin yaşına rağmen içindeki bitmez tükenmez enerjisi beni çok etkiledi. o yüzden bende ona süper babanne diye hitap ediyorum. özellikle fotoğrafa ve insanlara olan sevgisi gözardı edilemez.  eğer tanışırsanız sizinde onu seveceğinizden hiç şüphem yok. çünkü kendisi çok cana yakın ve sevecen birisidir.
büyüksün suna türk babaanne.. 🙂

fotoğraf galerisi:
http://galeri.netfotograf.com/portfolyo.asp?nf=88816 

kişisel yazıları:
https://sunaturk.wordpress.com/
http://sunaturk.blogcu.com/

suna turk

yazar: remi5861 // 25 Aralık 2009 Cuma

4 yorum:

panctom dedi ki…

Bu babaanne gercekten süper 🙂
Hatta süper ötesi 🙂

Çalışkan, üretken, hayata bağlı..
Allah sağlıklar versin ona her daim 🙂

seviyoruz onu 🙂  

HayatCan dedi ki…

süper babaannenin ellerinden öperim..

bide yanaklarını sıksam ayıp olur mu acaba :))

süper babaenneye sevgiyle…  

remi5861 dedi ki…

🙂 vallahi ben sizden önce davrandım. babaannemiz bana özelden sorunca yazını bloğuma koyucam izin varmı diye, ben o an anlamıştım bişeylerin bana bana geldiğini. elimi çabuk tutup babaannemiz hakkında yazayım derken çoktaan benim (aslında sö benim değil) söz yayınlanmış bile onun boğunda..
bende severim kendisini. netfotografta tanıştık ama iyikide tanımışız. benim süper babaannem benim idolümdür. kimse dokunmasın bakayım :-))
fotoğrafı bile benim gibi teknolojik :-))helal sana babaanne 🙂  
One Response to YİNE YİNE YİNE: Remi5861

  1. remi5861 dedi ki:

    hocam vallahi çok şaşırttınız beni. 🙂 yaw geçen gün sizin bloğa girdim bakıyordum babannemiz nelerle meşgul diye. bloğunuzun resimleri o anda yüklenmemişti. fakat oda neydi? benim yazım, ve yorumlar komple burdaydı. hadi yazıları aldınız yorumları nasıl almayı becerdiniz? 🙂 bende zaten ona şaşırmıştım. yazı ve yorumlar komple ben bloğa girdim gibi oldum bir anda. çok tuhaf gerçekten 🙂

Bir Cevap Yazın

