NOSTALJİ

ENSTİTÜDE KENDİME İLK DİKTİĞİM ELBİSEMLE.

dikiş öğretmenim Mualla Belentepe.

çok beğenmişti.

ne çok seviyordu beni. ben de onu hiç unutmuyorum.nur içinde yatsın….

balık ne gezerrrrrrrr.

petunyalar

bütün balkonu  rengarenk petunyalarla doldurmuştum.muhteşemdi.

kaç senedir hasret kaldım.böyle güzellerini bulamıyorum….

One Response to NOSTALJİ

  1. remi5861 dedi ki:

    suna babanne emmi 🙂 balık tutmakta ayrı bi uğraştır. mesela oltayı biraz uzağa fırlatmak ve sıklıkla bunu yapmak gerekir. 🙂
    balık işlerini severimde pek olta ile tutmasını sevmem. bizim buralarda sallama diye tabir edlen holtalı balık şeysi vardır. o daha keyif verir bana. tavsiye ederim. ayrıca kamışa falan gerek yok onda. ipe holtayı ve kurşunu bağla, yemi tak, salla hocam. olay bu kadar basittir. 😉

Bir Cevap Yazın

