bu pazar ELECTRO WORLD da idik

 

yeni ufacık bir makine istedim.

ve Canon Sx120 yi beğendik.

e tabii sormam gereken iki oğluma da sordum onlarde netten

bakmışlar.aaaaal dediler..

 google’ ye Canon Sx120 yazdım bakayım nasıl bir makine dedim.

çok hoş  ya…

 açar açmaz  netfotoğraf  forum açıldı..

ve de sayın Hikmet Erdemin şu yazısı çıktı karşıma.

kheer
kheer
üye
(Meraklı)

Hatay
2 konu açmış,
111 cevap yazmış.
100 fotoğraf eklemiş,çok güldüm yaaaa sevgili hikmet bey sanki bana cevapveriyordu…
 
 

sx 120 kendinizi geliştirmek adına iyi bir seçenek olur.

Bu yazıyı düzenle.

One Response to bu pazar ELECTRO WORLD da idik

  1. k.hikmet erdem dedi ki:

    enerji saçıyorsunuz etrafınıza.bu yönünüze hayranım babaanneciğim.

    aldıysanız yeni makinanız hayırlı olsun.daha da güzel fotoğraflarda kullanırsınız inşallah.

    görüşmek üzere.

    saygılar…selamlar…

Bir Cevap Yazın

