bu gün yeni bloğ açtım

http://babaanneden.blogspot.com

ve kuzenim canım

http://amacimiz.blogspot.com/

2 Responses to bu gün yeni bloğ açtım

  1. Ümit dedi ki:

    Suna ablam yeni blogunda farklı şeylermi paylaşacaksın? Hayırlı olsun, ama bu bloga devam herhalde…
    Sevgiler…

  2. sunaturk dedi ki:

    Ümitciğim.ben hergün fotoğraflarımı eklemek istiyorum.bu bloğ çok karışıyor ,
    yeni bloğuma sadece çektiğim fotoları ekleyeceğim…
    burda da devam edeceğim burayı çok seviyorum…
    sevgiler.

Bir Cevap Yazın

