bugün 4 haziran 2011

 

 

 

bugün netfotoğraftan sevgili evrin Bozyazıya bana geldi.

kızkaerdeşi Ayşe ve eşi ile…

çok güzel bir zaman geçirdik..teşekkür ederim…

nettorunlarımı çok seviyorum..ve aileleri ile de tanışıyorum artık.

 ne mutlu bana…

 

 

 

 

çiçeklerimle

 

3 Responses to bugün 4 haziran 2011

  1. Ümit dedi ki:

    Çiçekler arasında ne güzel çıkmışsın Suna ablacım.
    Kocaman sevgiler….)))

  2. suzi dedi ki:

    babaanne nasilsin iyi misin ben suzi

    bu ciceklerin ve sen harikasiniz. bayildim valla masallah
    istanbul kadikoyden sevgiler

Bir Cevap Yazın

